2013. augusztus 30., péntek

4. Rész.

Sziasztok4 Uramatyááám..300 látogató..! :oo Nagyon köszönöm szépen. Nem is húzom továnn az időt. Alul pipáljatok és komizzatok sokan!..:DD Jóó olvasást!..

Dominika xx



Az ut további része nevetéssel telt. Lepaekoltunk a plázánál. Hazz mielőtt kiszállt a kocsiból felvett egy napszemüveget és a fejére húzta a kapucniját majd igy nyitotta ki nekem a ajtót. A parkolóban igy mentünk végig nehogy észre vegyék a rajongók. Mikor beértünk a plázába levette a kapucnit meg a napszemcsit és így sétáltunk tovább. Egymás kezét nem foghattuk meg mert akkor mindenki megfogja tudni. Bementünk az első butikba amit megláttunk és elkezdtem ruhákat válogatni. Harry csak mögöttem állt és figyelt.
- Egy lánynak minek ennyi ruha meg cipő? .- susmogta magába.
- Hazz drága. Harry Stylesnak minek ennyi rajongó? .- mutattam az ablak fele ahol lányok sorja várta Harryt.
- Gyorssan válaszdt ki melyik kell.- mondta. Kiválasztottam melyik kell és ki: fizettem. Legalábbis akartam volna ha Hazz megengedi. Megkérdeztük az eladót, hogy hol van itt vészkijárat vagy valami. Elmondta mi meg teljes erőnkböl szaladni kezdtünk a kocsihoz. Sikeressen beértünk. Gyorssan megcsókoltam Harryt és gázt adott. Az uton csak nevettünk. Elég gyorssan hazaértünk szóval úgy döntöttem csinálok a fiúknak ebédet.
- Sziasztok! .- köszöntünk egyszerre.
- Ti miért vagytok a tv-ben? .- kérdezték egyszerre. Hazz-val gyorssan bementünk a nappaliba és a tvt bámultuk.

'' Harry Stylest ma a plázában látták egy lánnyal. A lány mint kiderült, Holly és ő volt Zayn Malik-val a parkban. Talán Holly Zayn-vel és Harry-vel is kavar? . Nemtudhatjuk. Mindenesetre résen leszünk.''

Harry-re néztem tudtam, hogy nem fogjuk tovabb titkolni a kapcsolatunkat. Értette a dolgot.
- Srácok el szeretnénk valamit mondani.- kezdte Harry a mondatot de a fiúk megzavarták őt.
- Tudjuk Hazz, hogy jártok. Sok boldogságot.- mondák korúsban.
- Dehát..mi..vagy hogyan? .- értetlenkedett Hazza.
- Eggyütt alszotok, eggyütt mentek vásárolni..egyértelmű..- mondta Louis. Nem maradtunk tovább a nappaliban felmentem a szobámba lepakoltam az újjonan szerzett ruháimat. Felkaptam egy rövid shortot meg egy rövidújjú felsőt és lementem a nappaliba.
- Fiúk mit szeretnétek enni? .- kérdeztem.
- Palacsintát.- ordította Niall.
- Gyrost.- kiabállta Lou és Zayn.
- Ami van.- mondta Liam. Gondoltam ha Liamnak mindegy akkor csinálok Gyrost és Palacsintát. Szerencsémre minden vol otthon ezért neki is álltam. Pár perx múlva Hazza is lejött hozzám és segített nekem. Kb 1 óra alatt kéaszen is voltunk az ebéddel.
- Gyertek enni.- kiabálltam be a nappaliba. Fél perc múlva mindenki a konyhában volt. Niall hozzá is kezdett az ételhez. A kis haspók. Ebéd alatt egy csomót beszélgettünk a fiúkkal. Délutanra nem volt senkinek programja ezért kitaláltuk, hogy Lou áthívja Eleanort és megnézünk egy filmet aztán elmegyünk vacsorázni. Fél ór mulva meérkezett El. Lou nagyon sokat beszéllt róla . Amiket mesélt rólla szerintem nagyon kedves lány.
- Szia Eleanor vagyok.- jött oda és adott két puszit az arcomra.
- Szia Holly vagyok. Lou már nagyon sokat mesélt rólad.-köszöntöttem én is.  Tényleg nagyon aranyos lány. Ugyan olyan mint Lou.
- Melyik filmet nézzük meg? .- kérdezte Niall.-
- Charter edző.?.- kérdezte Zayn.
- Nekem oké.-mondta Harry.
-Nekünk is.- mondtuk egyszerre a többiekkel. Eleanorral kimentünk a konyhába és vittünk be a nappaliba egy rakat chipset meg popcornt. Ahogy visszaértünk már kezdődött a film. Én személy szerint nagyon szeretem ezt a filmet. Szerintem a többieknek is tetszett. Mikor vége volt a filmnek mindenki elment gyorssan lezuhanyozni aztán felöltözni és indultunk is az étterembe.
- Hé csajszi.Csini a ruhád hol vetted? - kérdezte El. Pont az a ruha volt rajtam amit reggel vettünk Hazzaval. EgYből a kis futkorászás jutott eszembe..

1 megjegyzés: