2013. augusztus 23., péntek

2.Rész


Sziasztok! meghoztam a második rész! Remélem, hogy tetszeni fog.! Komizzatok!


Dominika xx


*Niall szemszöge *

Úgy látom nagyon jól érezték magukat. Legszívesebben hánynék. Holly pedig miért őt választja. Úgy is csak ki fogja használni őt Harry. Nem bírtam őket tovább nézni ezért felmentem a szobába. Annyit még hallottam hogy Harry megkérdez, hogy mi a bajom. Pár perc múlva kopogtak az ajtómon.
- Bejöhetek? .- kérdezte Lou. Valahogy tudtam, hogy ő lesz az.
- Gyere.- kiabáltam ki neki. Bejött és leült mellém az ágyra.
- Mi a baj? .- kérdezte. Ő a legmegértőbb köztünk. Talán ezért van mindenkivel jóban.
- Holly és Harry. Ez a baj.- mondtam flegmán.- Én szeretem Hollyt. Hazza meg csak ki fogja használni. Megfekteti és utána dobja.- mondtam dühösen.
- Niall. Ha szereted miért nem mondod el neki. Talán ha tudná másképp állni a dolgokhoz. - mondta és adott egy pacsit majd kiment. Lehet, hogy igaza van. De mi van ha már késő .
Gondolatmenetemet Zayn hangja zavarta meg.
- Írmanóóó....gyere le.- kiabált fel. Felkeltem az ágyból és lebattyogtam.

* Holly szemszöge*

Lou már leért már csak Niall hiányzott. Bevallom Zayn hangja elég erős és férfias. Pár perc múlva Niall is megérkezett. Mindenki leült a kanapéra és felálltam.
- Fiúk bejelenteni valóm van.
- Terhes vagy? .- röhögött Liam.
- Hülye..- vágott közbe Hazza.
- Na fiúk..csend..ide költözök.- mondtam. Mindenki elcsendesült és csak lestek. Zayn szólalt meg.
- Holly..Holly... alszol velem? .- kérdezte. Harry és Niall egy emberként vetett szúrós pillantást Zayn-re.
- Jólvan nyug ivan...csak hülyülök...de ha mégis velem szeretnél szunyokálni várlak.- mondta röhögve és elment zuhanyozni. Lou, Liam és Niall egy okéval vagy egy jajdejóval nyugtázták a dolgot és mindenki elment fürdeni. Én a vendégszobát kaptam meg. Miután lezuhanyoztam felnéztem twitter-re. Semmi különös nem volt ezért úgy döntöttem, hogy megpróbálok aludni. Nem sikerült. Úgy éjfél fele lementem a konyhába inni. Zayn-vel találmoztam össze.
- Miért nem alszol? .- kérdeztem.
- Én is kérdezhetném. Amúgy meg nem tudok.- mondta.
- Detto.- mondtam és levettem a szekrényből egy poharat.
- Nem jössz ki a parkba .- kérdezte.
- Menjünk 5 perc és itt találkozunk.- mondtam és felszaladtam a szobába. Gyorsan felkaptam magamra valami ruhát és indultunk. Nagyon sokat nevettünk. Kb. 3 óra fele értünk haza. Elköszöntünk egymástól és felmentünk a szobánkba. Majdnem elestem a lépcsőn de szerencsére Zayn megfogott. Egymással szemben van a szobánk úgy hogy végig együtt mentünk. Reggel későn keltem. Mikor kinyitottam a szobaajtót Zaynnel álltam szemben. Mikor megláttam elkapott a nevetés. Nevetve mentünk le. Már mindenki lent volt és tvt nézett. Zaynnel bementünk a konyhába és csináltam kávét. Arra lettem figyelmes, hogy a hírekben ez megy.
'' Zayn Malikot egy 18 éves lánnyal látták a parkban. A lány neve Holly. Többet nem tudunk róla. Új románc van készülőben? Mindenesetre ha bármit megtudunk értesítjük a rajongókat.''

Mindenki a tvt bámulta. Zaynnel egymásra néztünk. Azonnal felkaptam a cipőmet és elrohantam.
Csak rohantam. Nem figyeltem senkire és semmire. Louis utánam kiabált de nem fordultam vissza. A másik pillanatban már ott futott mögöttem. Elég jó kondiban van. A parkban ért utol.
- Holly. Mi a franc bajod van? - kérdezte lihegve.
- Lou figyelj. Harry tegnap este megkérdezte, hogy lennék- e a barátnője. Niall folyamatosan szúrósan néz ha Hazzával vagyok. Zayn pedig... szeretek vele lenni. Lou...mond el mit csináljak? .- fakadt ki belőlem minden és elkezdtem sírni.
- Holly. Niall szerelmes beléd. Hazza is. Zayn pedig....őt nemtudom. Kit szeretsz teljes szívedből? .- tette fel a kérdést amitől a legjobban féltem.
- Harryt. - mondtam el neki a titkomat.
- Nahát akkor meg? .. menjünk és tisztázd a dolgot Niallel és a többiekkel. - mondta és elindultunk haza.mindenki a saját szobájában volt kivéve Liam-et. Ő nem értette az egész dolgot. Felmentem az emeletre és bekopogtam Niallhez.
- Niall bejöhetek? .- kérdeztem.
- Ha nagyon muszály.- válaszolt bunkó módon.
- Lou mindent elmondott, hogy mit érzel irántam de én ezt nem tudom viszonozni. Éngy tekintek rád mint a testvéremre. Ugye megérted? .-  mondtam el neki mindent.
- Persze. Akkor barátok.?- kérdezte.
-Barátok .- mondtam és átöleltem. Kimentem a szobájából és Zayn-hez vettem az irányt. Itt is kopogtattam.
- Gyere.- kiabállt ki. Mivel a szobában nem volt ezért a teraszra mentem. Ott volt. Ült és cigizett.
-Kérsz? .- nyújtotta felém a dobozt mire én kivettem belőle egy szálat. Nem szoktam cigizni csak akkor ha nagyon ideges vagyok. Na most pont ideges vagyok. Kértem tőle tüzet és leültem mellé.
- Szóval gondolom tudod miről szeretnék beszélni.- nem válaszolt csak bólintott.
- Harryt szeretem. Niall pedig szerelmes volt belém de vele már megbeszéltem. Te pedig...jó volt veled hülyülni meg minden de én akkor is Hazzát szeretem. Szóval ... barátok? ..- kérdeztem.
- Barátok. - válaszolta és megölelt. Gyorsan felpattantam és átrohantam Hazza  szobájába.
-  Hazza gondolkoztam. Bejöhetek? .- kérdeztem. Nem válaszolt ezért benyitottam.
-Ki a fasz engedte meg, hogy begyere? .- kérdezte idegesen.
- ja bocs. Úgy emlékszem tegnap még te akartál velem járni. Vagy csak kihasználni. Nem tudom de én mindent megbántam és szeretlek..

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó gyorsan a kövi részt!

    VálaszTörlés
  2. Imádtam, nagyon szeretem a blogod, hamar kövit! :)

    VálaszTörlés
  3. Oké. Ha minden jol megy kedden jon a kovi resz.:-)

    VálaszTörlés
  4. Hahhi!! Persze mehet a csere ki is tettelek :D
    mydreamsforonedirection.blogspot.co.at

    VálaszTörlés