2013. augusztus 17., szombat

1.rész

 

Sziasztok! Meghozam az első részt! Remélem tetszeni fog. Komizzatok sokan!.. Következő rész csak JÖVŐHÉT CSÜTÖRTÖKÖN VAGY PÉNTEKEN lesz, mert nyaralni megyek!..:D

Puszi: Dominika xx




A hangulat nagyon jó a koncerten. A tömeg tombol. A fiúk pedig izgulnak. Az öltözőben már csak Harry maradt bent meg én.
- Hé Hazz.- szóltam neki.- nyugi sikerülni fog.-mondtam neki mire kacsintott egyet. Ő is kiment az öltözőből. Már csak én voltam bent. Nem nagyon szoktam kimenni a tömegbe mert rosszul leszek igy hát bent ültem az öltözőbe a koncert végéig. Mivel be lehetett mindent hallani ezért végig dudoltam a koncertet. Mikor vége volt az 5 fiú bejött az öltözőbe, leült a kanapéra és kb. fél perc alatt bevágtak 1/2 liter vizet. Átöltöztek persze én eddig kint vártam aztán Hazza odajött hozzám.
- Eljössz velünk bulizni? .- kérdezte. Tudtam, hogy nálluk mit jelemt az, hogy bulizás ezért egy kicsit bizonytalan voltam de ahogyan gyönyörű szemeivel rámnézet.. Ahwww.....
- Ömmm.. na jó. De nem szeretnélek brutál részegen hazahurcolni téged. Értve vagyunk? .- röhögtem.
- Nem is szoktam annyit inni.- vágta be a durcát.
- Na jolvan de gyere menjünk. Nekem valami ruha is kéne szoval elvinnél a hotelba? .- kérleltem. Tudni kel, hogy nagyon joban vagyok Harry-vel ezért hülyeségből a kezét a derekamra tette. Mikor elindultunk észre vettem, hogy Niall egy szúrós pillantást vetett Hazzára. Nem értette a dolgot ezért tovább mentem. Elösszőr elmentünk a hotelbe és felkaptam magamra egy egyberuhát meg egy magassarkú cipőt és indultunk a fiúk kis lakásába ami nekik lett kibérelve. Én kint megvártam Harryt. Nem értettem hisz azt mondta, hogy mindenki jön. Na mind1. Elég gyprsan elkészült és indultunk is.
-Haz. A többiek miért nem jönnek? .- kérdeztem. Kb. 3 percig nem válaszolt a kérdésemre. Végül elegem lett a várakozásból( elég türelmetlen ember vagyok ) és újra hozzá szóltam.
- Harry. Az elöbb kérdeztem valamit.- türelmetlenkedtem.
- Figyi Holly. Majd ha odaérünk mindent elmondok. Oké? .- mondta és mélyen a szemembe nézett.
- Aha...oké..csak nézd az utat..- nevettem. Az úton nem sokat beszélgettünk. Mikor az autóval leparkoltunk egy elegáns étterem elé kixait ledöbbentem. Azt hittem valami szórakozó helyre megyünk. Na mind1 szerencse hogy valamivel elegánsabb ruhában voltam. Hazza szált ki elösszőr a kocsiból aztán kinyitotta nekem az ajtót. Bezárta a kocait és elindultunk.
- Hölgyem? .- nyújtotta a kezét úriembert játszva, hogy karoljam át.
- Uram. Megtudhatnám, hogy mi alkalomból hozott engem ide?.- mentem bele a játékba.
- Bent mindent elmesélek.- momdta és elindultunk. Asztalunk már volt foglalva az étterem eggyik legeldugotabb sarkában. Hát igen...a rajongók tudnak nagyon őrültek is lenni. Leültünk és rendeltünk. A várakozás csendessen indul amit Harry tört meg.
- Holly. Nekem már nagyon régota bejössz meg minden. Szóval érted. Holly lennél a barátnőm? .- nyögte ki a bizonyos kérdést. Lefagytam. Az oké, hogy jóban vagyok a fiúkkal, dehogy Harry Styles megkérdezze, hogy lennék-e a barátnője. Na ez már tényleg álom. Nem akartam megbántani, de még gondolkoznom kelett. Nem tudom, hogy Niall mit szólna hozzá, hisz ő is teljessen belém van zúgva.
- Figyi Hazz. Ezen még gondolkoznom kel. Tudom, hogy hülyének tartasz mert, ki az a hülye aki Stylesnak azt mondja, hogy még hagy gondolkozzon, de ez van.- mondtam.
- Rád megéri várni.-mondta. Ebben a pillanatban jött egy sms-em. Anya volt az. Harrytől elnézést kértem és elolvastam az üzenetet.

'' Holly! Pár hétig nem fogunk találkozni, mert haza kell  a nagynénémhez. Nagyon beteg. Te addig a fiúkhoz költözöl. Pénzt utaltam át a számládra. Jó legyél.
Puszi:  Anya.''

Ledöbbentem. Persze, hogy jó lessz a fiúkhoz költözni. De ezek után.
- Van egy jó hírem.- kezdtem a mondatot mire Harry felfigyelt.- hozzátok költözöm.- mondtam széles vigyorral. Harry tágra nyílt  szemekkel figyelt. Gondolom kicsit lesokkolt. A csendet a pincér törrte meg. A vacsora további része kelemesen telt. Nagyon sokat neünk és beszélgwttünk. Aztán hazamentünk. Legalábbis mostmár nekem is az a lakásom. A fiúk a nappaliban ülve tv-t néztek. Röhöva léptünk be a házba és minden szempár ránk szegeződött. Sír csend volt kb.  fél percig aztán Hazza rám nézett és újra előtört belőllünk a röhögő görcs. Nem kelett volna ennyi bort meg pezsgőt rendelnünk. Niall felállt és felment a szobájába. Tudtam, hogy mi a baja.
- Mi baja van? .- kérdezte Harry a többektől miközben Niallre nézett.
- Hagyd csak majd én megbeszélem vele.- mondta Louis.
- Látom jól szórakoztatok.- mondta Zayn és Liam kórusban.
- Zayn kiaálj már fel a többieknek , hogy jöjjenek le. Bejelenteni valónak van.- mondtam Zaynnek.

1 megjegyzés: